Zakończenie roku szkolnego

Zielona szkoła w Jantarze - opinie uczestników :)

Klasy trzecie 24 maja wróciły z Zielonej Szkoły, która w tym roku odbyła się w Jantarze nad morzem. Wrócili opalkeni, szczęśliwi i bardzo zadowoleni. Spędzili czas intensywnie, zwiedzając Trójmiasto, poznając jego historię, odwiedzając muzea, byli w Sztutowie.

Oto opinie uczniów, uczestników tej wycieczki:

Pogoda idealna, nauczyciele zadowoleni, miejsce piękne, mile spędzony czas na plaży, dużo zwiedzania, wypad do Jumpcity bardzo udany, niezapomniane wspomnienia i szkoda, że tak krótko - jeszcze z tydzień mogłoby być.

Na pewno najlepsze wspomnienia zostaną po Sopocie, spotkanie Rafała, molo, ''Monciak'', ciekawe nocki, jedzenie nawet spoko, instruktorzy i przewodnicy też genialni, no i ogólnie bardzo pozytywnie było, dużo zabawy i śmiechu.

Weronika Borzęcka

Wycieczka, na którą miałam przyjemność ostatnio pojechać była najlepszym pożegnalnym wydarzeniem dla nas, jakie można było zorganizować. Tak naprawdę dopiero teraz poznaliśmy się wszyscy najbardziej jak tylko się dało, spędziliśmy cudownie każdą chwilę, nie wspominając o pięknych miejscach, które mieliśmy okazje zwiedzić. Jednak ten wyjazd nie byłby tak wspaniały, gdyby ekipa nie była tak zgrana. Aż łzy napływały do oczu, gdy przyszedł dzień wyjazdu i ta świadomość, że więcej takiej wspólnej wycieczki już nie będzie. Dotąd nie mogę sobie wyobrazić życia bez tych wszystkich osób, z którymi spędziłam te wspaniałe 3 lata w gimnazjum, a wyjazd jeszcze bardziej upewnił mnie w tym, jak bardzo zżyliśmy się ze sobą i że tęsknota będzie ogromna. To były najlepsze wakacje w moim życiu, a wspomnienia, z którymi powróciłam do Zakopanego, pozostaną na zawsze w moim sercu.

Katarzyna Walczak

Moim zdaniem bylo super. Zgrana ekipa, dużo dobrych wspomnień, mega nauczycielki, świetnie spędzony czas, przystojni przewodnicy i tyle.

Paulina Cudzich

Wycieczkę zaliczam do jednej z lepszych.. Świetna atmosfera. Po tych kilku dniach strasznie się zżyłam z większością osób. Najlepszą atrakcją była gra terenowa, w której musieliśmy chodzić po wyznaczonym terenie i szukać rożnych punktów.

Eryka Leśnicka

Był to zwykły dzień. Zbiórkę przed wyjazdem mieliśmy o godzinie 21:30. Po dojechaniu pod szkołę odczekałam chwilę wraz z innymi i niedługo po tym wyjechaliśmy spod szkoły.

Podróż trwała dość długo, ale nie odczuwało się tego tak bardzo. Niedługo po dotarciu na miejsce, wybraliśmy się na plażę. Byłam zmęczona po podróży, ale w momencie kiedy zobaczyłam Bałtyk wszystko to minęło. Kolejne dni wyjazdu spędziliśmy w bardzo dobrej atmosferze, którą zawdzięczam zarówno wyjątkowym miejscom, jak i koleżankom oraz kolegom, z którymi bardzo miło i wesoło spędziłam czas. Zobaczyliśmy zamek krzyżacki w Malborku, obóz koncentracyjny w Sztutowie, odwiedziliśmy kilka miast: Gdańsk, Gdynię i Sopot, w których obejrzeliśmy rożne ciekawe muzea oraz przeszliśmy po molo. Byliśmy w parku linowym i mieliśmy również grę terenową i wspólne ognisko, wiele czasu spędziliśmy na plaży.
Związałam się mocno z tamtym miejscem i niechętnie musiałam stamtąd wyjechać. Po powrocie zdałam sobie sprawę, że była to jedna z najlepszych wycieczek jakie miałam w życiu i będę ją zawsze miło wspominać. Dziękuję wszystkim za miłą atmosferę.