Zakończenie roku szkolnego

Powycieczkowe reminiscencje :)

2015-06-02

Uczniowie uczestnicy wycieczki szkolnej do Wrocławia tak wspominają szkolny wypad.

"We Wrocławiu było wspaniale. Najbardziej podobał mi się spektakl pt "Okno na parlament ". Zachwycił mnie również ogród japoński, było w nim mnóstwo roślin a w powietrzu unosił się piękny zapach kwiatów. "---Patrycja Łukaszczyk

"W środę 20 maja wybraliśmy się na wycieczkę do Wrocławia. Wszyscy razem wczesnym rankiem spotkaliśmy się pod szkołą, a następnie po zapakowaniu bagaży wsiedliśmy do autobusu i ruszyliśmy w drogę. Po długiej i męczącej podróży dotarliśmy do Wałbrzycha, w którym zwiedziliśmy Zamek Książ, a następnie przepiękną palmiarnię. Po zakończeniu zwiedzania udaliśmy się spowrotem do Wrocławia, w którym zakwaterowaliśmy się w hotelu, a następnie zjedliśmy obiadokolację i pojechaliśmy na bardzo ciekawe i śmieszne przedstawienie w teatrze. Wszyscy byliśmy mile zadowoleni z wizyty w teatrze i późnym wieczorem wróciliśmy do hotelu. Następnego dnia, 21 maja, pobudkę mieliśmy już o godzinie 6;00. Po porannej toalecie zeszliśmy na śniadanie, a po zjedzeniu pojechaliśmy do Panoramy Racławickiej. Następnym punktem tego dnia było zwiedzanie Wrocławia oraz rejs statkiem pod dowódctwem przewodnika. Dowiedzieliśmy się wielu interesujących rzeczy oraz zobaczyliśmy dość spory kawałek tego miasta. Po zakończeniu wędrówki pożegnaliśmy się z panem przewodnikiem i udaliśmy się na obiad. Później mieliśmy czas wolny w Galerii Dominikańskiej, na co najbardziej czekaliśmy. Odwiedziliśmy wiele różnych sklepów. Ostatnią atrakcją było zwiedzenie Hali Stulecia i Ogrodu Japońskiego. Zrobiliśmy wiele pięknych pamiątkowych zdjęć. Po zwiedzeniu, na resztę wieczoru pojechaliśmy w hotelu. Naprawdę świetnie się bawiliśmy w swoim towarzystwie słuchając muzyki, rozmawiając, śmiejąc się. To był bardzo mile spędzony czas. Gdy już musieliśmy udać się do swoich pokoi, zmęczeni położyliśmy do łóżek. W ostatni dzień tego wspaniałego wyjazdu ponownie pobudka była bardzo wcześniej. Po zjedzeniu śniadania powróciliśmy do pokoi aby spakować wszystkie swoje rzeczy i przygotować się do opuszczenia hotelu. Tamtego dnia zwiedziliśmy zoo i afrykarium. Zobaczyliśmy wiele zwierząt z różnych stron świata. Po paru godzinach zwiedzania udaliśmy się do autobusu i niestety ruszyliśmy w stronę Zakopanego. Po drodze zatrzymaliśmy się na obiad. W drodze powrotnej byliśmy zmęczeni po tych trzech dniach wielu wrażeń. Jednak atmosfera w autobusie była bardzo sympatyczna. Gdy dotarliśmy na miejsce zabraliśmy nasze bagaże i pożegnaliśmy się udając się do domów. Ta wycieczka była najlepszym naszym wspólnym wyjazdem i mamy nadzieję, że będzie jeszcze okazja aby udać się na taki wspaniały wyjazd ! "--- Katarzyna Walczak

"Mi się wszystko podobało." --- Paulina Cudzich

"Wycieczka do Wrocławia : Z całej wycieczki najbardziej zapamiętam przepiękny zamek w Książu, który sam w sobie mógłby spokojnie być celem odrębnej wyprawy, a także wrocławskie zoo. Bardzo lubię ogladać egzotyczne zwierzęta w warunkach mozliwie zbliżonych do naturalnych. Tego oczywiscie żaden ogród zoologiczny na świecie nie jest w stanie zagwarantować, ale niektóre z nich podejmują przynajmniej wysiłek, by zwierzęta miały mozliwie dużo swobody i przestrzeni. Taki wysiłek widać moim zdaniem we Wrocławiu. Istnieje przepaść między zoo wrocławskim, a np. krakowskim, gdzie wybiegi przypominają raczej więzienne cele. Żałuję natomiast, że nie było w programie wycieczki wrocławskiej opery, którą bardzo w tym mieście lubię i staram się odwiedzać za każdym pobytem na Dolnym śląsku, co jest nietrudne dla mnie ze względów rodzinnych. "---